Ankara Eryaman Evde Veteriner Hizmeti

Eryaman Veteriner Klinikleri,  özenle Evde Veteriner Hizmeti sunmaktadırlar.Eğer kliniğe ulaşacak imkanınız yok ise bu hizmeti veren en yakın klinikle iletişime geçerek Evde Veteriner Hizmetinden faydalanabilirsiniz.

Evcil hayvanlarınızı hayatın yoğunluğundan ve koşturmacası arasından Veteriner Kliniğine götürme zamanınız olamayabilir.Rutin muayenesi, aşısı için vaktiniz olmayabilir,  daha önceden planlanmış bir programınız, acil bir durum olabilir.Evcil hayvanınızın hastalığının etkisi ve ağrısı çok olabilir arabanıza alıp kliniğe götüremeyebilirsiniz. Akşam eve geldiğinizde maması kalmamış olabilir.Çıkıp dışardan alma durumunuzda olmayabilir.

Ankara Eryaman Evde Veteriner Hizmeti bu tür sorunları yaşamış ve şartlar gereği yaşama durumu olabilecek hayvan sahipleri için sunulmuştur.

Evde Veterinerlik Hizmetinden evcil hayvanlarınızın daha kolay yararlanabilmesi için bilmeniz gerekir ki Hayvan takip sisteminde kayıtlı ve dosyası bulunan evcil hayvanların bu hizmetten yararlanmaları daha kolaydır ve size gelen ekibin işini kolaylaştırır.Dosyası olmayan bir evcil hayvanın alerjen durumunun belirlenmesi gerekir ve bunun için yapılan testler diğer hastalıkları olmasına karşın önlem amacıyla yapılan testler muayene ve tedavi süresinin uzamasına yapılacak olan işlemlerin zorlaşmasına sebep olabilir.Evcil hayvanınızı veteriner kliniğine götürerek kendisine özel dosya oluşturulması sağlanmalıdır.

Eryaman Bölgesi ve çevresinde Evde Veteriner Hizmeti veren klinikler durumun ne kadar önemli olduğunun farkındadır.O yüzden özel araçlarla sizlere özenli hizmet vermeye çalışmaktadırlar.